tisdag 9 september 2014

Har en riktigt bra dag

Det här har varit en så bra dag hittills. Fick ju
1. Sova så länge jag ville. Vaknade förvisso före 6 i morse, men kunde somna om.
2. Dricka morgonkaffe i lugn och ro och
3. Var på eftermiddagen och träffade ett par klasskompisar för att prata om allt mellan utvecklingsarbete till annat strunt. Fick också husesyn av klasskompisens hus som är byggt i slutet av 1800-talet. Fick också ett "I IBIZA" armband av den andra klasskompisen. Så nu får alla tro att jag varit till Ibiza och festat loss, haha.
4. Var via hamnen för att se ett spegelblankt hav och
5. Fixat och donat här hemma.
Och bäst av allt.
6. Fick just så fick jag se blixten och hörde en ordentlig åsk-smäll efter. Vädret svängde om på bara några sekunder, och från att ha varit vackert före idag så blev det mysväder nu. Me like.

Jag har också fixat till lite bland alla sidor som syns under min bloggheader. Så nu under fliken "Portfolio" så kan ni se bilder jag tycker hör dit. Vill ni se mera så går det också att söka efter "Caroline E Photography" på facebook,. Följ mig gärna, isoch så får ni se lite bilder (och ibland tävlingar).

Här är först en bild från ett av alla åsk- och blixtväder i sommar. Är så nöjd över att jag fått blixten med på bild, så jag visar mer än gärna upp den igen.

IMG_8036-6

Och så en bild från nu. Av regnet.

IMG_1087[1]

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar