torsdag 11 september 2014

Funderingar om Paradise hotel och humor

Godmorgon! Nu sitter jag och dricker måriskaffi och ska väl så småningom bli redo för att starta min arbetsvecka. Har varit riktigt skönt och behövligt att vara ledig i 5 dagar nu, men nu skall det bli roligt att fara tillbaka.

Kollade faktiskt på ett avsnitt Paradise Hotel (sverige) igår, bara för att se vad det är de flesta pratar om. Men jag tyckte inte alls det var nåt roligt. Av fem tjejer så var det bara en som inte hade pumpat kroppen full av fillers / botox och "hunkarna" var bara 19 åriga hormonstinna pojkar. Som inte förstod ordet nej. Stängde av programmet när det hände flera gånger att pojkarna bara gick fram och kysste de botox-fyllda läpparna på tjejerna, fastän de sagt flera gånger nej. Och det ska folk tycka är roligt att se på?

Nej, hujedamej. Jag är inte så lättroad. Men om det är något jag har skrattat åt igår så är den här youtube-killen. Enligt mig så är han rolig. Satt och kollade igenom flera videos igår och skrattade mellan varven så jag grät. Vad är det man brukar säga, ett gott skratt förlänger livet?

Här är en av alla videor han har lagt upp. Finns flera på hans kanal.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar