fredag 26 september 2014

Fredag

Tjohej! Efter att ha fått sluta arbetet 11 idag så firade jag med att dricka kaffe med kärleken. Tog en lång och varm dusch, testade Devines silverbalsam (som jag fick av mamma på posten igår) och JESTAS vad fint och mjukt mitt hår blev. Bästa produkten någonsin. Och doftar så gott. Även om det kanske låter som smygreklam så kommer det rakt från hjärtat. Alla blondiner i jeppis-trakten, hastigt och lustigt till mammas salong och få också fint och mjukt hår.

Har också författat ett mejl, ätit lunch och ska snart iväg på möte. Mitt sista bedömningsmöte som har i samband med skolan att göra. Är kolugn. Efter detta möte så är det bara att vänta på betyget hem på posten och så är det riktigt officiellt att denna brud är närvårdare med kompetens inom äldreomsorg. Halleluja.

Här är två bilder från idag.

IMG_0334

Fantomen dricker helst vatten ur vattenkranen.

IMG_0343Och så här ser jag ut nu. Ser ut som att jag söker efter älgflugor i håret. Men mest nöjd är jag nog bara över att det är mjuuukt och skönt.

 

4 kommentarer :

  1. Det shampoot måste jag testa! :) Vad heter din mammas salong förrästen?

    SvaraRadera
  2. Ja absolut! Detta var balsam jag använde. Fick också schampoo av samma märke. Håret blev riktigt mjukt och doftar gott.
    Style By Stina heter hennes salong. https://www.facebook.com/pages/Style-by-Stina-050-5317998/197822940263707?fref=ts på facebook.

    SvaraRadera
  3. Ja. Ett stort Grattis igen då <3

    SvaraRadera
  4. Suck.. Till att du blev klar med utbildningen.

    SvaraRadera