fredag 19 september 2014

Från arbetsmyra till partymyra

Idag gick jag på någon sekund från att vara arbetsmyra, som blinkat i varje kurva (slut i huvo) till PARTYMYRA som är pigg och på hugget. Jag har äntligen LEDIG HELG HALLELUJA och den här helgen är det mycket att fira.
1. Min fasta anställning.
2. Skolan som är så gott som färdig. Väntar bara på papper hem med siffror som visar hur duktig jag har varit.
3. Min födelsedag som är nästa vecka.

Wohoo! Missförstå mig inte. Jag tycker om mitt arbete och mina härliga kollegor. Som man skrattar tillsammans med tills tårarna sprutar. Men nu behöver jag få vara lite ledig, tvätta upp mig och lägga på finkläder. Sova länge och gott, njuta av livet tillsammans med kärleken och festa till det lite med vänner i morgon. Och krama om alla tre katter. Fantomen som ligger som bäst och dreglar i min famn, Mohicana som masserar mattan (??? och Leila som är mjuk som en kanin och har en hes och speciell röst.

Nu har jag fredagsfeelis. Börjar med att fira med lite favorit i repris från det vackra norrskenet. Lovar på hedersord att fotografera mera, och har en stark känsla av att det blir mycket av det nu i framtiden. :)IMG_1463 IMG_1454

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar