tisdag 9 september 2014

Formaterade om datorn

Igår kväll fick jag spunk på datorn som spunkat hela dagen. Trodde nog en bra stund att alla bilder på datorn gick inte att rädda, för jag slapp ju inte att använda datorn. Skärmen var svart och ändå lät den som att det tänkte för fullt. När jag väl slapp in på den så förde jag över alla bilder på skivor och började sen formatera om den. Sån där passlig syssla en kväll. Och det tog så otroligt länge. Men halv tolv på natten så var den redo att användas på nytt.

Så nu har jag en "nästan" blank dator. Ska fylla upp den med viktiga program som photoshop, spotify och testar nu att använda mig av "chrome" istället för "mozilla". Och bråkar den någon gång mer så får den ta en roadtrip in till stan och så skall jag ha en ny. Piste.

Och det var det jag pysslade med igår. Får jag någongång högt blodtryck (har ett väldigt lågt annars) så blir det nog på grund av problem med elektronik. Har noll tålamod och vill bara ha nytt när inte det funkar som jag vill. Men nu får jag vara nöjd när det funkar som det skall. Blir ett bildlöst blogginlägg nu, för alla bilder är ju på skiva. Får väl ta och fotografera mera idag för att fylla upp datorn med nytt.

Må så gott!

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar