söndag 14 september 2014

Flow!

Hejsan och godmorgon. Blev ganska tyst på bloggen igår, även om jag hade mycket på hjärtat. Min dator började uppdatera sig på förmiddagen, och det tog så länge att jag blev tvungen att åka i arbete. Men jag tar alla inlägg idag då som var meningen för igår. Senare under dagen så får ni t.ex läsa om hur det går till när jag fotograferar norrsken, och senare efter det så skriver jag om "att räcka till".

Och för tillfället är jag riktigt veckovill. Reagerade lite smått på igår att "värst vad många dejtar idag, dricker vin eller dansar". För mig känns det som att veckan bara just startat. Men lördagskväll, och det gick bra att vara på jobb. Kanske lite bättre när jag var veckovill och inte höll reda på vad för dag det var.

Fick också ett mejl på finska som gjorde att jag vred upp musiken lite extra i bilen och dansade lite. Det hade just med fotografering och publicering att göra. Och jag blev glad. Flow!
När jag kom hem så fixade jag lite pappersarbeten då som hade med mejlet att göra. Åt pizza och hade soffmys med kärleken. Somnade sedan gott.

Och här sitter jag nu, dricker måriskaffi , tänker fixa tidsinställt inlägg nu och sen bli redo för en ny dag med nya möjligheter. Men tänker nog ta det riktigt lugnt idag. Efter arbetet vill jag helst av allt bara slänga mig i badkaret och ligga där länge och slappna av. Ha hårinpackning och ta hand om mig själv.

Kossan på bilden har ingenting med inlägget att göra. Men det är en detalj från hamnen, mitt smultronställe och jag blir glad av den. Men mest glad blev jag av mejlet. Höhöhö.

IMG_1075

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar