tisdag 30 september 2014

En lugn dag

Min lediga dag har gått ut på att faktiskt bara vara ledig. På eftermiddagen packade jag kameran med mig och åkte iväg med röda faran. Blåste som attans när jag vågade mig ur bilen och tog mest bara snabba bilder. Njöt istället av utsikten. Tog också en skogsväg hem, ifall jag skulle ha turen att se någon älg eller annat häftigt djur. Såg nog någon större fågel som snabbt gömde sig bland träden, och när jag stannade bilen för att kanske gå lite närmre så kom jag på andra tankar. En jäkla älgfluga hade snabbt hittat röda faran och satt på vindrutan och väntade på att jag skulle hoppa ut. Så såg det ut i alla fall. Så jag satt säkrare i bilen.

Har annars firat måndagen med att äta pizza, spelat igenom många candy crush- banor och bara gjort det jag vill. Är inte riktigt någon som hela tiden måste ha något på gång. Och får inte heller panik om det inte händer så mycket. Jag är mest bara nöjd.

Läste också i en blogg att det uppskattas om bloggaren gärna lägger ut någon selfie på sig. Så här. Varsågod.

IMG_0427

IMG_0446

Lite historia.

IMG_0450

Höst.

 

1 kommentar :