måndag 8 september 2014

En härlig dag med Eleonor och hästarna

Åh äntligen slipper jag till att blogga. Var redo redan för länge sen, men datorn fick spunk och då fick jag bara lov att go with the flow och låta den bråka färdigt. Blev tydligen lite för mycket för den att behandla många filmklipp, musik och facebook på samma gång. Har nu i alla fall rensat datorn lite och måste gör det mer noggrannare. Snart.

Men nu vill jag visa upp bilder och en film från idag. Var ju till Eleonor mitt i dagen. Vi har varit ut i naturen med hästarna Tinka (shetlandsponny) och Torsten (nordsvensk travhäst). Eleonor satt och red Torsten, medan jag fick åka hästkärra med Tinka. Och bra gick det. Vi körde på lindor, i skog, på grusväg och asfalt. Och jag hade hur kul som helst.

Och jag börjar med att visa upp det roligaste. Filmen. Blev lite guppigt mellan varven att filma, och det är mest Tinkas bak som syns. Men det är  bra musik och så får ni ju se lite av hur det kan se i ut i byn jag bor i. Och så syns ju jag i några sekunder. Är det inte i HD så se till att klick och ändra så det är det. :)


8.9.2014

Och så två bilder.

IMG_1038

Ut på ängen. Tinka blev så lycklig av att springa på där, så hon blev nästan frustrerad av att behöva stå still en stund så jag kunde fotografera.

IMG_1046

Här hade vi just gått igenom skogen (det var mest spännande) och kom ut till en vacker vy.

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar