tisdag 16 september 2014

En god nyhet från morgonen

September blev till en månad med bara goda nyheter. I början av månaden fick jag reda på att jag fått fast anställning. Halelluja. Och i morse fick jag ännu en till god nyhet. En nyhet som jag verkligen längtat efter att få höra:

JAG FÅR EXAMEN I OKTOBER. FY TUSAN VAD JAG ÄR BRA! WOHOOO! Och Oktober är ju mindre om två veckor. Jag känner mig så glad, too cool for school och smart.

Och bara förra månaden bestämde jag mig impulsivt för att försöka och se om jag skulle kunna bli färdig snabbare (egentliga examen skulle vara i slutet av december). Man måste ta lite risker ibland, för det vinner man (jag) oftast på. WIHOO. Jag känner mig smart.

Det här var nog en fin födelsedagspresent i förskott från komission. Tack så mycket!
Det här glada beskedet behövde jag och det gjorde min dag.

Till det här inlägget passar en bild av en blomma. Pigg, glada färger och precis som jag känner mig.
IMG_1633

9 kommentarer :

  1. Tack så mycket! :D

    SvaraRadera
  2. Grattis till examen OCH anställning :) inte det lättaste att få i "vår" kommun.

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! :) Jaa, jag är så glad och tacksam.

    SvaraRadera
  4. Jeeee, så kul! Stort grattis både till jobbet och examensbeskedet. :D

    SvaraRadera