söndag 21 september 2014

Det blev till lite fest igår

Igår kväll blev det till lite fest här hemma hos oss. Jag la på mig "den lilla svarta" och min vita änglalika kimono. Bekvämt och fint. Hade inte någon speciell inbjudan igår. Utan alla som ville fick komma, och var hjärtligt välkomna. Malin kom hit med rosor, och av Emma och Jim fick jag ännu mera blommor. Bild på de kommer i ett senare inlägg. Jag blev riktigt glad.

Och här satt vi, lyssnade till musik, kikade fram och tillbaka på 3D film, fortsatte lyssna på musik och hade det trevligt tills det blev mitt i natten. När sista gästen cyklat hem så somnade jag nöjd efter en riktigt trevlig kväll. Och nöjd över att jag orkat vara vaken så länge. Haha.

Här är lite bilder från igår. Är rättvis och lägger allting i svartvitt. Tack alla för en rolig kväll!

IMG_1733

Jim och 3D-glasögonen

IMG_1735

Eleonor

IMG_1741

Kärleken och en glad Enna ned 3D-glasögon.

IMG_1745

Marie

IMG_1747

Robban och Jesper.

IMG_1750

 

Malin och jag

IMG_1772

Fantomen varvade allas famnar. Marie och Johan.

IMG_1779

Och så visade Fantomen upp sig lite till. Blev en plastpåse tom så rusade han in i den och busade.

 

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar