torsdag 3 april 2014

Ledig morgon

Godmorgon. Igår kom jag hem lite före fem efter en arbetsdag och kursdag i demenspass. Var via butiken med kärleken och handlade ingredienser till pizza. Bästa middagen efter en lång dag.
Låg sen i stort sett resten av kvällen på soffan och tittade på tv, tills jag flyttade mig till sovrummet och somnade.

Har sovit länge och gott och är riktigt utvilad. Har ledig dag och sitter som bäst och njuter av måriskaffi i lugn och ro, med en sovande katt i famnen.
Idag kommer jag att ta vara på dagen med att fortsätta ta det lugnt, städa och fotografera. Väderlekssidorna har lovat sol hela dagen, och det märks nog att det är ljusare tider nu, när solen går ner först halv 9 på kvällen. Skönt!

Har så mycket jag vill skriva om, men vet inte var jag skall börja. Bloggar lite senare igen.
Tills dess så ska jag fortsätta med mitt måriskaffi och önskar er en riktigt fin och solig dag!


Inga kommentarer :

Skicka en kommentar