fredag 4 april 2014

Bland blommor och bin

Jag har verkligen tagit vara på min lediga förmiddag. Lyssnat på musik, chillat på soliga terrassen med katterna och bara haft det bra. Konstigt att för exakt ett år sen så skottade jag snö som om jag fick betalt för det, bara för att jag villa ha vår snabbare. Och nu finns det ingen snö. Bara blommor och bin. ;) På tal om bin så har jag klarat av att sitta på terrassen utan att känna obehag för getingarna som surrar runt. Tackar min kära mor som gjorde NLP på mig.

Och för ett år sedan skrev jag ett inlägg om stress, och passar väl bra att länka till det igen nu. http://carloine.blogspot.fi/2013/04/vaga-sluta-stressa.html när jag har haft en stressfri morgon. Och nu ska jag fortsätta vara lugn och harmonisk och ställa mig i ordning för kvällsskift. Må så bra!





 Leila


 Fantomen


Mohicana

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar