söndag 23 mars 2014

Veckovill och söndagsmorgon

Idag fick jag sovmorgon, och vaknade upp utvilad men lite förvirrad. Förstod inte riktigt varför och hur halva facebook kunnat vara ut på festligheter och galej under föregående kväll. För mig är det en helt vanlig arbetsdag, och jag är veckovill. Höhö.

Har i alla fall njutit av söndagsmorgonen med att dricka måriskaffi länge, och börjar så småningom bli redo för kvällsskift. Ska först läsa igenom lite patofysilogi och äta lunch.
Senare under dagen kommer något tidsinställt blogginlägg. Måste försöka hålla liv i bloggen nu mellan arbete och tentläsning.

Och väderleksrapporten för idag är regnigt och grått. Men det gör inget, för nu är det mera vackra blommor som piggar upp i rabatten.

2 kommentarer :

  1. Du är en intressant person och många gånger har jag skrattat till så det är kul åxå =) Om det inte är mer än egna krav så ta inte på dig mer än rimligt med tanke på att du pluggar. Det finns mycket att fota nu i vår och vi vet varför om det blir tyst nån dag. Jadu till och med jag var ute igår med en av dina landsmän.

    Kram påre.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, kommer att bli extra mycket fotas inom kort också har jag på känn :) Ser bloggen som en avkoppling som försöker blogga så ofta jag hinner och kan. Tack för kommentaren och hoppas du får fint vårväder!

      Radera