måndag 31 mars 2014

Sista dagen av mars

Det är sista dagen av månaden mars, och jag sitter och dricker måriskaffi. Ser tillbaka i bloggarkivet att det har varit en väldigt aktiv månad med mycket på gång.

Har jag inte varit på jakt efter älghuvuden eller vårtecken, så har jag haft mina fina stunder och skrivit blogginlägg som lockat 528 unika besökare på en dag. Hej och välkommen igen!
Jag har rivit ut visdomstand, haft närstudier i missbrukarvård och äldreomsorg och arbetat där emellan. Har kopplat av med akupunktur, lugna och fina myskvällar och fick festa till det sista helgen. Har fått rida häst och bytt vinterjackan till vårjacka. Jag har fått vara i naturen, och det har varit mycket energigivande.
Summa summarum så har det varit en riktigt fin och rolig månad.

Och nu är det tillbaka till rutiner. Mindre skoluppgifter på sidan om, så jag bara njuter av att ha jobbet att koncentrera mig på. Har också fått möjlighet att få gå på skolning från arbetet, och kommer att få demenspass. Det är inte ett intyg på att jag är dement eller förvirrad, utan att jag har kunskapen och behörigheten att vårda dementa människor. Kul! 

Här är "lite" bilder från den här månaden. Tack för allt, förlåt och glöm, mars. :)









Inga kommentarer :

Skicka en kommentar