måndag 24 mars 2014

Härliga dagen

Åh vilken fin dag det har varit. Fick sluta skolan två timmar tidigare än tänkt och åkte hem i finväder. Sol och många plusgrader. Drack eftermiddagskaffe med kärleken, och sen bar det av till skogs. Plockade upp sambons vän på vägen dit.

Så idag har jag fått ta vara på en fin dag med att vara i skogen. Vi var till smultronstället och fågeltornet. Det var riktigt roligt. Och jag har fotograferat 61 bilder (!!) så har lite att visa upp nu en tid framöver.

Annat som har hänt idag är att jag har fått min nya vårjacka. Den är riktigt fin och jag ser fram emot soliga dagar då jag får trippa runt i den. Firat måndagen med pizza och tagit det lugnt på soffan.
Är riktigt nöjd och belåten med dagen.

Här är några bilder från idag.












Inga kommentarer :

Skicka en kommentar