fredag 28 mars 2014

Godmorgon!

Godmorgon! Har suttit vaken en bra stund och druckit måriskaffi och fixat ihop ett tidsinställt inlägg om ett viktigt ämne /publiceras om 2 timmar). Om skönhetsideal och vad skillnaden blir om man går ner 7 kg. Har en känsla att det blir många inlägg eftersom jag inte kan få ner allt i ett "tillräckligt långt" inlägg. Men då har jag ju bara mer att skriva om.

Ska iväg till stan nu för en sista närstudiedag på väldigt länge. Bästa att ta vara på dagen och äta mycket skolmat. Tycker skolan lagar bra mat, så jag förstår inte vad många kan klaga på när de säger att "maten är under all kritik". Man ska inte vara för kinkig. ;)

Hoppas ni får en riktigt fin dag, gott folk.

Bild från i måndags då jag är lycklig över att vara vid smultronstället.

2 kommentarer :

  1. Ja du är en sötnos som strålar ikapp med solen =) Himlen är vacker med sin djupblå ton. En panoramabild där har varit fint.

    Hade!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får ta en panoramabild nästa gång jag är där :) Ha en solig helg!

      Radera