torsdag 27 mars 2014

En underbar dag

Åh vilken underbar dag det har varit. Började skoldagen med att skriva patofysiologi-tent, och direkt efteråt reda på svaret; GODKÄND. 26 av 30 poäng. Så bra och kul att jag nästan gav mig själv en kram och sa BRA!
Resten av skoldagen har gått undan, och klassen har nästan skrattat oss igenom dagen. Fick sluta lite tidigare. Riktigt passligt när det är så vackert väder.

Firade tenten med eftermiddagskaffe på vår soliga terrass, var en sväng via min gamla arbetsplats som flyttat till ny lokal i byn, och hälsade på. Var kul att se bekanta ansikten och tror att de kommer att få det riktigt bra på nya stället. Fortsatte till hamnen där jag fick se svanar.
Ringde också till min släkt på Åland och pratade. Fnissade lite hur jag automatiskt pratar åländska, fastän jag försöker hålla tillbaka (och annars inte gör det). Blir så när man hör ålänska och pratade första delen av livet åländska.
Resten av dagen och kvällen har jag bara njutit och haft det bra. Tänker fortsätta kvällen i samma stil.

Tog bildbevis av mina fina poäng jag fick idag. Vem vem, mitt i allt så blir det en bioanalytiker av mig en vacker dag? ;)

1 kommentar :

  1. Grattis =) Dagen känns bättre när man klarat av ett prov eller en uppgift, det kan vara några stenar som släpper då. Det var tråkigt att höra om din sjukdom som du nu är frisk ifrån. Hugaligen, men skönt att det där är bakom dig. Du är en lite ovanlig en men på ett bra sätt. Det var dina värderingar som jag fastnade för inte för att du är en sötis. =)

    Hade bra.

    SvaraRadera